Friday, August 6, 2010

benci bilang cinta

tengok tajuk post.
tiada cerita tentang cinta aku.
juga tiada kena-mengena dengan kumpulan Radja.
apatah lagi memang langsung tiada kaitan dengan sinetron yang akak aku minat sangat tu.
derrrr...aku tak layan sinetron indon yang tah apa-apa okay.


aku suka buat kerja last minute.
jangan marah aku.
jangan kutuk aku.
hal aku,suka hati aku la nak buat bila-bila pun.
ada aku telah buat kau rugi berjuta-juta ringgit?
kalau ada meh sini datang kat aku mintak claim.
aku kaya.
setakat 10,15 juta tu petik jari aku boleh bayar.
aku kaya,
aku banyak duit,
kertas 'jutaria' la tapi.
erk itu pun belum beli lagi.
nanti kalau kau datang nak claim aku belilah.


berbalik pada keadaan.
aku kurang berminat nak rancang awal-awal kerana selalu mesti tak jadi.
bila sampai saat-saat terakhir banyak pulak halangan.
betul la kata orang,
hidup ini penuh cabaran,halangan dan dugaan.
okay semua tu benda yang sama.
eh suka hati aku la nak tulis banyak-banyak.
aku punya blog.
apa kau kisah.
nak baca teruskan.
tanak baca boleh blah.


dalam situasi aku.
last minute plan always success.
plan yang aku sediakan awal-awal always failed.
itu aku lah.
setiap manusia berbeza.
so jangan nak tiru aku.
kau ada hidup kau,aku ada hidup aku.
just move on and follow your ways.




*post ini disebabkan rancangan awal keluar beramai-ramai telah gagal.




eh eh cicak ni suka pulak nak main tinjau-tinjau.
blah lah.aku tak suka kau!
salah satu sebab aku tak suka bila duduk rumah rendah-rendah ni.
cicak pasti muncul!
hep hep.











0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com