Tuesday, October 26, 2010

iPhone plus awek cun




Kalau I ada 3 biji iPhone macam ni mesti I boleh jadi glamour jugak.
Suara I pun boleh tahan *I tau la sebab I selalu nyanyi dalam bilik sorang sorang*
Rupa? Kurang cun sikit je dari awek atas ni.


I dengar cerita awek atas yang bernama Kim Yeo Hee ni tengah couple dengan Lee Hong Ki (FT Island), alah yang berlakon dalam you're beautiful yang jadi Jeremy tu, kenal kan kan.



Hah ni ha.
Dalam you're beautiful rambut dia putih.



Kalau I ada 3 biji iPhone lepas tu I boleh main macam awek tu mesti I boleh couple dengan Lee Min Ho.






Hmm.. I rasa kami memang sepadan.

Oh gambar I tu terpaksa kaburkan atas sebab keselamatan.
I takut nanti tiba-tiba ada pulak peminat fanatik Lee Min Ho bunuh I kerana jeles I couple dengan dia.
Nasihat I pada peminat-peminat LMH, jodoh adalah ketentuan tuhan.
Jangan mudah cemburu membabi buta.
Kalau betul peminat setia, you all patut mendoakan kebahagiaan kami.



pesanan penting:
Abah, ninie nak iPhone 3 bijik!







4 orang cool komen:

Taufik Jusoh said...

Ya kenapa sebut nama saya? Saya Lee Mih Ho.

ninie said...

aha.. saya tak sebut Lee Mih Ho.
saya sebut Lee Min Ho.
kebetulan pulak nama hampir sama.
sedara ke? haha

Yana said...

ninie, kte kne beli iPhone!
takpayah la susah2 kte nak blaja maen gitar. aku rase lg senang gune iPhone.pastu dah boleh la nyanyi semua lagu beyonce. suara kte pun boleh tahan.
HAHA~

ninie said...

aku setuju!
gitar yang aku beli pun terceruk je kat sudut kesian dalam bilik aku ni.tah tahun bila nak reti main pun aku tak tau.

 

Blog Template by YummyLolly.com