Saturday, November 13, 2010

SELAMAT HARI JADI MAK!

Okay, hari jadi mak dah dua hari berlalu. Aku dah wish dua hari yang lalu. Hadiah import pun dah sampai dua hari yang lalu. Coretan di pondok mewah ni je yang terlambat dua hari. Beberapa hari ni aku tade desire(bak kata fadz) nak ketuk ketuk keyboard bila bukak blog. Desire lebih tertumpu pada mata kacak untuk melihat dan sekadar membaca dalam hati(kalau baca kuat sumpah psikopat) penaipan bloggers lain. Kerajinan aku ni pun sekadar mengisi masa lapang sementara menunggu dvd sejuk sebab dari siang tengok cerita korea.


Oh lupa, sekarang tengah cuti raya haji. Cuti aku 9 hari. Cuti korang sehari je? kesian kesian(okay berlagak amalan tak sihat) By the way aku dibenarkan untuk menelaah drama korea sepanjang cuti ni. Eh eh tak percaya tengok sini.


Ah cerita tersasar jauh. Tujuan sebenar nak buat entri birthday wishes kat mak aku yang cun.


  • SELAMAT HARI JADI MAK!
  • semoga panjang umur dan murah rezeki.
  • semoga sihat sentiasa.
  • semoga bahagia disamping keluarga.
  • sayang mak sentiasa.
  • terima kasih sebab lahirkan ninie yang comel ni.


Okay point last ada unsur unsur pujian terhadap diri sendiri. Tapi point utama masih pujian kepada mak sebab berjaya melahirkan anak yang comel. Tahniah mak!  ^^v

0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com