Saturday, January 1, 2011

tahun baru, dunia baru, realiti baru

Selamat tahun baru! apa? dah tak sempat? sapa cakap? okay, malaysia dah pukul 1.38 am 2 january 2011. Kat tempat aku baru pukul 7.34 pm 1 january 2011. So aku masih ada masa untuk wish happy new year kan kan. 

Okay semoga semua orang didunia ni semakin bahagia dan bertambah ceria.

Azam aku tahun ni? 
Aku nak jadi kaya! yeay!
Hah nampak gila materialistik kau ninie! 

Dan dan aku jugak tengah nak diet. Harap harap diet tahun ni menjadi la eh. Sebab tahun sebelum ni setiap tahun nak diet tapi hampeh je lebih. Aku tau walaupun aku sangat comel sekarang ni tapi aku nak juga merasa jadi kurus. Kesian kat aku dow, tak pernah mencapai body impian. Semoga impian aku tercapai. Aja aja fighting!

Aku jugak nak result exam aku tahun ni lagi bagus dari tahun lepas. Ye aku tau aku pemalas nak belajar. Aku cemburu dengan orang yang ada otak genius. Tak belajar sangat pun tapi result selalu terbaik. Jeles ni tau, jeles jeles! Korang tolong doakan supaya aku jadi genius okay. 

Aku jugak nak semua family aku sihat sejahtera dan bahagia disamping aku. 

Last but not least, aku harap aku dapat pergi ke bulan dan menjadi angkasawan negara ke-2. Okay tipu -__-"

0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com