Tuesday, March 22, 2011

POST CAK CAK!

Okayyy, lama gila I tak post sebatang harem pun kat sini. Kenapa? sebab I berada di Malaysia tanah tumpah darah tercinta oh Malaysia tanah air ku. Dan kalau kat tanah cinta ni memang malas la nak update sebab lagi baik plusplus best kalau I habiskan masa dengan family I lagi lagi bila dah ada si bambam Aryssa@ayicha(konon konon lagi comel kalau panggil pelat pelat tapi memang sumpah comel nyah!) Oh dan juga menghabiskan masa dengan merayap ke sana ke sini. Lagi meriah weyh!

Macam mana I boleh tercampak pulang ke Malaysia sedangkan cuti summer yang selalu dinanti belum kunjung tiba, tup tup I dah ada kat Malaysia. Magikkan magikkan. Panjaaaaanggggg ceritenya. Ce cite ce cite. Okay, malas nak cerita panjang panjang so I just bagi isi penting utama bagaimana I boleh sampai ke tanah tercinta. Sebab I belajar kat Egypt dan sebab Egypt kan haritu kan ada krisis pasal rusuhan kejadah tu kan untuk gulingkan kerajaan dia kan yang tak maju maju tu kan dari zaman atuk sampai zaman cucu kan tiada beza kan memang tiada wawasan 2020 langsung tak gitu?

Okay, I nak perasan jadi minah saleh gedik sekejap sebab tu I guna I kan, suka lah hati I kan nak guna ganti nama diri apa apa apa pun.

Berbalik kepada cerita, eh eh Egypt yang rusuhan apa kena mengena dengan kepulangan I ke kampung halaman? Sah kepada anda yang bertanya mesti tak baca paper dengan tak tengok berita kan kan kan. Macam I la tu.

Okaylah, apa apa pun, I dah menghabiskan masa lebih kurang 2 bulan dekat tanah sayang ni, cuti winter yang 2 minggu tu last last jadi 2 bulan. Amazing kan kan. Dah la dapat balik free, tiket pulang ke tanah kurang kesayangan pun free, dapat pulak duit poket lebih lebih lebih. Bahagia mak nyah! Mak nyah mana bahagia, I pun tak tau.

Oh by the way, I ada something new nanti  nak letak dekat ini blog. Insya'allah, kalau ada masa dan rajin terlebih. Bukan untuk menunjuk, bukan untuk mencapub dalam erti kata lain mencari publisiti, bukan untuk apa apa yang anda, anda dan anda akan fikir yang nun jauh jauh jauh sana, ini hanyalah sekadar suka suka I. I punya blog suka lah hati I nak buat apa kan. Tak gitu?

Kalau nak kata apa apa, ingat dulu tagline I :

ADA CEK AKU KISAH?


Okay, selamat tidur! :)

0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com