Tuesday, April 26, 2011

marathon entri

Banyak gila benda nak cerita. Tapi tak tau macam mana nak start. Orang kata kadang kadang untuk memberitahu tak perlu cakap banyak banyak. So sekarang aku sediakan gambar gambar sebagai cerita. Oh kali ni juga aku buat marathon entri yang bermakna dalam satu post ada banyak banyak baaaaaanyakkk cerita. Erk...banyak ke?

Ushar ushar la sendiri ye....jeng jeng jeng..

    

BUKTI KINI GILA SHAWL 



dulu kan ada buat cerita pasal shawl kat entri ini.
yang ada ni pun tak terpakai semua ada hati lagi nak beli baru -___-"



SURPRISE BIRTHDAY PARTY BY AHLI RUMAHTANGGA (SEVEN HEAVEN)




home made cake by ahli rumahtangga :)



penat penat balik dari Malaysia bukan nak tolong, buli lagi ada. 
btw, thanks for the snow. i LIKE it! 





ni lah muka muka hantu tak bertauliah yang ganggu hidup aku.
sumpah lemah jantung mak nok.
buat ECG gerenti tak normal.






SEMINAR KERJAYA AQM 2011







time dinner orang buat tema ala ala Puteri Balqis,
aku buat tema Puteri Sihir.
witchy gila   -____-"



LAST STORY



okay, saje nak masukkan gambar ni sebab aku nampak MACAM kurus sikiiiitttt la. muahaha (^_^)v




Sekian saja. Lain hari kalau rajin I update resepi oreo cheese cake pulak eh. 
Besok kelas awal pagi.
Selamat tido dunia   :)





0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com