Saturday, June 5, 2010

Feveret #02

pekerjaan yang dah lama aku tak buat.kalau dihitung-hitung ada la nak dekat 2tahun aku tak buat benda alah ni.feveret sebelum ni pasal drama-drama korea.feveret kali ni ada jugak macam berkaitan dengan feveret #01.apa yang sama????keSWEETannya yang sama.

apa yang sweet???mestilah kisah-kisah yang ditulis.haaaa feveret kali ni adalah NOVEL.aku juga salah seorang penggemar novel.walaupun aku tak pernah beli novel tapi aku sangat suka baca novel.macam mana aku dapat novel???mestilah pinjaman dari rakan-rakan atau perpustakaan.apa guna wujudnya perpustakaan kalau kita tak pinjam buku kan.

haruslah difahamkan bahawasanya(betulkah ayat ni) saya adalah penggemar membaca novel.bukan penggemar membeli novel.so memang satu novel pun aku tak pernah beli.sume pinjam punya.bukan aku kedekut.cuma dulu zaman-zaman sekolah dulu mana mampu nak beli novel yang berpuluh-puluh ringgit.dari aku habis duit kat novel baik aku simpan dalam tabung.okay sangatlah tipu disitu.baik aku beli baju guna duit tu.haha.

selama aku hidup aku hanya ada satu je novel.tu pun hasil pemberian die hard fan sempena hari jadian aku oleh Ms.Ismail(Ismail nama bapak dia okay).oh bukan kau ye najat(aku tau kau pun kipas susah mati aku.)kebetulan pulak nama bapak sama.adakah semua anak pak cik Ismail adalah peminat aku???soalan ini kita jawab kemudian.

ini lah satu-atunya novel yang aku dapat dari die hard fan

tapi aku rasa aku dah banyak ketinggalan pasal novel-novel dan novelis-novelis terbaru.yelah memandangkan tahun last aku baca novel adalah berapa tahun yang lepas aku pun tak pasti.atas alasan dan sebab-sebab tertentu aku berehat seketika bersama Kit Kat dalam meneruskan ketekunan aku yang satu ni.buku teks pelajaran pun aku tak habis baca bai.kalau aku boleh tekun baca buku pelajaran macam mana tekunnya aku baca novel gerenti meleleh air mata mak aku terharu.bapak aku pulak pasti buat sujud syukur punyalah.malangnya itu hanyalah angan semata.

1st rank: yang ni adalah novel feveret aku selama-lamanya.


2nd rank: cerita yang sangat sedih! habis je pmr aku terus sambar buku ni.


3rd rank: cerita yang paling setia.wahhh terharu siot!


antara novels lain yang turut menjadi kegemaran aku:




ye aku tau novel-novel ni semua novel yang agak lama.kata pun dah lama aku tak baca novel.dan sekarang aku rasa sangat rindu nak baca novel.tapi apakan daya.sekarang ni tengah exam.terpaksa la aku berpura-pura baca buku teks tu macam aku sedang membaca novel. =.="

2 orang cool komen:

Najatun Khairiyah said...

AIK MIMIE TU ANAK ISMAIL JUGAK KE?

BTW TAK SEMUA MINAT KAU, OFKOS.
AKU RASA YG BAGI NOVEL TU SORG JE HEEHEE

ninie said...

ada kene mengena ngn mimi kah???
tak kan...aku ckp anak ismail okay.

 

Blog Template by YummyLolly.com