Saturday, April 24, 2010

budak malas



saya sebenarnya rajin belajar.okay tipu.saya malas belajar!
exam dah dekat.lagi seminggu je bai.


cara aku pulak macam la exam tu tahun depan.
tolong kasi aku tips tips supaya menjadi rajin.
pastikan tips tu bukan macam ceramah motivasi yang selalu calon PMR dan SPM dengar.*tu pun kalau diorang tak tido masa ceramah la
tak berkesan ceramah ceramah macam tu kat aku.
apa yang perlu aku lakukan???

cara yang perlu dilakukan oleh ninie untuk rajin belajar:
1. ___________________
2. ___________________
3. ___________________

okay tak payah banyak banyak.3 cukup.
sila isikan tempat kosong diatas.


macam aku la nih

9 orang cool komen:

nieta hassan said...

1:bngun td0 cuci muka bkk fb..
2:mndi,mkn,bkk fb..
3:tdo smbil fb msh x l0g 0ut...:p

ninie said...

haaa
y tu akulah!
HAHA

nieta hassan said...

hahaa...taw xpa...

Najatun Khairiyah said...

1)belajar dimulakan dgn bismillah dan doa.
2)niat belajar kerana Allah.
3)pahami betul2 isi kandungan, tak paham tanya katil sebelah.

semoga ini dapat membantu awak.
ikhlas,
ustazah jual bakso, siti 'aini.

ninie said...

makasih ya ustazah.
ustazah ni isterinya ustaz yang sering jualan bakso di salam itu ya??
bakso dari mansura atau iskandariah???
bakso cinta ada???

Najatun Khairiyah said...

oh iya lah,
bakso cinta maaf, kehabisan setok.
yg ada cuma bakso khianat. mahu?

ninie said...

lagian bakso khianat itu sausnya apa ya bu??
saus kacang ato saus sambel??

owh maaf..ustazah.
saya bisa salah ngomong lg panggil ustazah ibu.
kayaknya wajah ustazah ya mungkin kelihatan kayak ibu2.lagi pangilannya bisa tesalah.maaf ya ustazah.

Najatun Khairiyah said...

saus susu, resipi baru dari mansurah.
kok saya baru pertama kali buat bakso khianat,
lalu dicampurin saja susu lebihan buat ros bilaban sore tadi.
almaklumlah, hobi saya terkini ialah buat ros bilaban.

oh ngak apa-apa,
panggil saja saya ibu.
kok zzg tidak ada ustazah, kasihan.

ninie said...

oh saus susu ya??
kok ibu juga ada jualan ruzbilaban??
tapi aku lagian bosan deh sering aja makannya.

ya iya lagian sekarang ngak ada ustazah di zzg.
tapi mungkin ya bisa2nya akan ada ustzah doktor disini.lagian aku bakal menikah sama ustz disini.terusan dpt gelaran ustazah.

oh ya.jemputan ya ibu ke majlis kami.

 

Blog Template by YummyLolly.com