Thursday, April 15, 2010

hari jadian

GO NINIE
ITS YOUR BIRTHDAY
I WANT TO SEE U
I LOVE U
*lagu feveret maimun dan mudd drug

selamat hari jadian kepada saya
walaupun umur ku telah meningkat ke angka 19
eh silap.
walaupun umur ku telah meningkat ke angka 20
namun lubang hidungmu tetap menjadi pujaan hatiku
okey tipu.

antara sedar dan kurang sedar aku telah menginjak ke alam yang lebih dewasa
wahh seronok sangat sebab jangka masa untuk aku berkahwin semakin pendek!
dan jangka masa untuk aku mati pon semakin hampir
diamlah ninie!

okay dihari yang mulia ini aku juga telah ditipu oleh housemateS aku
poyo poyo je konon jumpa gambar AU
aku dengan terujanya cepat cepat pegi ushar.HAMPEH!
last last muka aku kene sapu dengan air tepung perisa garam bersalut gamat
siap la kau orang!

anyway THANKS A LOT for that surprise
sesiapa yang besday dia semakin hampir tu berhati hatilah kau orang ye

ini adalah hasil hasil dari pembulian mereka terhadap diri ini:

                

               




setakat ini saja lah dulu
kepada semua yang terlibat
nantikan masa anda
akan sampai juga nanti
MUAHAHAHAHA
*gelak evil

0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com