Saturday, April 3, 2010

sha bone yang tagged aku

siapakah diri anda di rumah??
anak yang mempunyai kepala yang lebih keras dari batu tetapi hatinya selembut sutera :P

siapakah anda di samping rakan??
boley jadi seorang yang pemalu.boley jugak jadi seorang yang tak tau malu


5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai...
-nak kawen
-nak AU
-nak kawen dengan AU
-AU kawen dengan aku
-aku dengan AU kawen

siapakah nama pasangan anda?
belum dapat dikenal pasti
*mempunyai harapan namenye AU

cerita 5perkara yang anda suka tentang pasangan anda... 
-kacak
-sweet
-beriman
-kacak
-kacak
bila tarikh anda couple??
najat,bila tarikh yang aku amik kau kat airport haritu hah??


apakah pengalaman pahit anda bersama pasangan anda??
alhamdulillah..
setakat ni semuanye manis seperti madu
semerbak seperti lavender ungu
mahal seperti sirip ikan yu
*ada kena mengenakah???

lagu tema cinta anda??
OST ketika cinta bertasbih
oyeeeehh! :P

apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda??
tak pakai kasut tai chi tu dah

tag rakan anda yang len..
ijat
najat

8 orang cool komen:

Anonymous said...

persoalannya...
siapakah AU????
question mark dh pnoh dlm pale aku ni....
(?_?)

ninie said...

aha...
y tu y kita nak taw tuh!
t balik ak cite kt ko okeyh!
lalalalalala :P

Najatun Khairiyah said...

bodo lah kau banyak gila au! hahahahaha
kau amik aku aritu 28 februari okay,
ingat tarikh tu sampai mati.

eh eh, awak ni sama mcm ustaz-ustaz dpm,
cakap tak serupa bikin betul.
dulu bukankah awak mmbenci lagu ketika cnta bertasbih?
haha.

ninie said...

okey.ak akan igt 28 februari smp mati

hellooo
ak x ckp ak benci lagu ketika cinta bertasbih
ak ckp ak xminat cerita die sbb pelakon2 die kelakar la.lagi2 mas azam si penjual tempe dan bakso cintaaaa~
haha

Haruko, M.D said...

HAHA! AU tu diterbalikkan ke?
macam hampeh.
HAHAHAHA!

apasal tak tulis AK AK AK je??

Anonymous said...

ala...
aku rse cm ktinggalan sgt ni...
ko blk lmbt lg...={

ninie said...

AK AK AK xsedap sgt bunyinye
lgpun sng org taw
kalau AU tu mcm org susah nk jangka
haha bijakkan ak kan kan

ninie said...

xley cite cni bone
nnt org taw
nnt ak kol ko ak cite okey
assobruminaliman! :P

 

Blog Template by YummyLolly.com