Wednesday, April 7, 2010

ketemu!!


OMG OMG!!
aku terjumpa page die!!
*die ni biarlah hanya orang orang yang taw je taw..ceh pinjam ayat sha tapi tukar sikit
hah kadang kadang agak bagus jugak kalau menjadi stalker ni
benda yang rasa macam takan temui lagi akhirnya ketemu juga
bak kata sin chan
ah kuihnya mana ya..?? aaa ketemu! roti keju roti keju lalalala roti keju~

okey kembali ke cerita asal
mula mula sebenarnya tak terpikir pon nak cari dia
saje je stalk kawan aku punya page
tetibe ternampak pulak macam nama die
hati pun seakan berbisik

cube try bukak page budak nih..mane tau die

ok dan ak pon bukak lah
tengok profile picture macam die
tapi macam lain sket
seperti biase jari pon terus tekan ke bahagian photo
BINGO!!
ya memang dia
setelah berkurun lama tak mendengar khabar berita
akhirnya terjumpe pulak

bila ingat ingat balik kisah lama rasa macam lucu pon ada
dia adalah orang pertama yang aku betul betul suka *malu!

berape tahun la pulak ambik masa nak lupe kat die
hahahahahahaha lawak lawak!
tulah aku kalau da suka kat seseorang
memang susah nak lupakan
dan sebab tu juga aku sangat susah nak ada hati kat orang betul betul
*setakat ushar ushar gatal tu ade la hehe
dan aku tak suka kalau aku falling in love*cewaahhh kat orang..leceh!
nanti akhirnya aku jugak yang makan hati
sebab aku pon bukan suka sangat makan hati
limpa dengan pedal ak suka lah

okey.nasib baik sekarang nih aku da tak punya apa apa perasaan lagi da
tapi aku stil jugak rasa teruja terkejut dan terhibur bila jumpa page dia
kenapakah??? haa..tu yang kita tak tau tu ye
ahaks :P


8 orang cool komen:

Anonymous said...

muahahahaa....
aku ske ble ko pun ade prasaan yg sme mcm time aku jmp page 'dia' aku...
lalalalal...^^~

ninie said...

cewaahhhh
'dia' AKU!!
mengaku pulak kau :P
tp ak tade la sampai menggeletar mcm kau
aku just teruja je
hehe :P

Anonymous said...

heleh...
ntah2 ko bkn takat mgeletar...
lembik tros dh kot...
xnk ngaku...
ceeeeeeeettttttttt...~~

ninie said...

haaa..tade makne
seb bek la ak tak suke kt die da..
selekeh la!

Anonymous said...

haha..
no comment la...~~

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

kdg2 bile bce..mcm aku tau sape..mcm ko penah citer je..tp x pulak aku igt namenye..huhu bole ke?? hikhik

ninie said...

haha..ak penah cite eh??
yela kot..alah..tyh igt name die pon
x berdose..huhu :P

 

Blog Template by YummyLolly.com