Wednesday, May 19, 2010

indahnya dunia

aku nak buat new post.tapi aku tak tau nak cerita apa.tapi aku stil nak buat jugak.degil??suka hati aku lah.ini blog kan aku yang punya.setelah lame terpacak depan skrin ni sambil memakai telekung sebab aku nak tunggu azan isyak.nanti boleh sembahyang terus.ustaz aku cakap bagus sembahyang di awal waktu ni.azan isyak dah lama habis lah ninie!

kejap aku sambung sikit lagi.

aaaa ape aku nak cerita tadi hah.oh haaa tade ape-ape pun yang aku nak cerita sebenarnye.tapi aku nak cakap besok aku ade written paper untuk anatomy.killer paper.memang rase macam nak mati dah.okay tipu.rasa pening-pening lalat je.tapi aku rasa aku dah baca banyak tapi kenapa aku rasa macam aku tak baca ape-ape lagi??

eh tetibe aku rasa macam nak nyanyi lagu
a cup,a cup,a cup,a cup....lalalalalala~
ala lagu yang dalam citer coffee prince tu.tau tak tau tak????

panjang pulak menaip.okay lah.ucap selamat kat aku ya.semoga besok dapat jawab semua soalan dengan jayanya.
aja aja fighting!
fighting!! (^_^)v

aku tau tajuk post tiada kena-mengena langsung dengan isi kandungan

0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com