Sunday, May 30, 2010

pa&ma'S daughter


look!!!
anak ku bersama AU.
comel kan kan.
sebab ikut muka saya memang la comel.
kalau son harus lah ikut muka AU.
pasti kacakmenariktertarikkaumemangthebomb
*pinjam ayat ye najat

karakter kecomelan anak kami:

1. mata ikut aku.bulat comel dan seperti kata munirah mataku coklat.awwww!!

2. kening pastilah juga aku kerana kening papa die memang bukan seperti itu.kening baby seperti tiada kening.okay kening aku sangat nipis!

3. yezzaaa hidung ikut papa dia! sebab hidung aku tajam kebawah dan tak nampak lubang apabila bergambar okay.tapi takpe our daughter is stil kiut.

4. pipi juga adalah gene dari aku.bulat,tembam,dan seronok untuk dipicit-picit.

5. bentuk muka seperti papa dia.bersegi.muke mama tak bersegi macam tu sayang.

6. dahi adalah dahi aku! jendul,bulat dan ke depan.dahi papa mu leper tau.

7. mulut! hmmm sukar untuk dikenalpasti.macam ikut papa.macam ikut mama jugak.rasanya gene bercampur.haha

8. seperti anak cina lah kamu.


*p/s: wakhaiii gedik giler entri gua kali ni.

0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com