Saturday, May 22, 2010

BEAUTIFUL....

“When I was little, the great mystery to me wasn’t how babies were made, but WHY.”
"most babies was coincident."
"I only the other hand not a coincident.Born for particular reasons."




MY SISTER'S KEPEER
most beautiful and touching movie i ever watched!
pengorbanan seorang adik.kasih sayang seorang ibu.tanggungjawab seorang bapa.ikatan kasih sayang keluarga.
movie ni memberi banyak persoalan tentang moral dan etika.
aku suggest kat korang semua.tengok lah movie ni.gerenti meleleh.

actually movie ni adaptasi dari novel.aku pun tak pernah baca novel ni.bile aku search dan baca sinopsis ada kelainan antara novel dan filem.ni yang membuatkan aku nak cari novel dia nih.

*sekarang rasa sangat rindu dengan keluarga aku!

0 orang cool komen:

 

Blog Template by YummyLolly.com