Tuesday, July 13, 2010

akan tiba-kah saatnya nanti?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang akhirnya akan menitiskan air mata untuk aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang akan buat apa saja demi aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang sentiasa cakap tidak tapi dalam hati berkata ya demi aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang akan buat sesuatu yang tidak pernah dibuat hanya untuk aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang akan buat perkara bodoh kerana aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang akan tunjukkan perangai sebenarnya hanya didepan aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang akan mampu mengikut kata-kata aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang akan sentiasa senyum kerana aku?

Kadang-kadang aku tertanya-tanya akan tibakah saatnya nanti akan ada seorang lelaki ego yang kaya nak kat aku?



shit sejak bila aku suka nak menulis benda-benda jiwang macam ni.

oh ya tapi aku paling suka point yang terakhir tu.haha


p/s
saya memang suka lelaki ego.

say peace! (^_^)v

9 orang cool komen:

Yana said...

xkan tiba. demand sgt!! haha

ninie said...

pengaruh korea.haha

deyyyy patutnya kau sebagai kawan akan berkata
"insya'allah akan tiba saatnya nanti"
ceit tak senCtif lgsg la kau!

err demand sangat ke permintaan aku tu?

ninie said...

pengaruh korea.haha

deyyyy patutnya kau sebagai kawan akan berkata
"insya'allah akan tiba saatnya nanti"
ceit tak senCtif lgsg la kau!

err demand sangat ke permintaan aku tu?

Yana said...

ish ish. terok btol pengaruh punye pasal. alah cengeng lah nak sensitif2. teruskan mencari nnt dpt lah! haha. demand sgt ke?? if u willing to do the same, okay lah! huhu =P

ninie said...

macam kau tak tau aku.ratu drama korea.haha

sensitif aku cakap bermaksud peka.
bukan sensitif yang kuat toucing tu.

eh aku kan pencinta setia.ofkos i'll do the same thing.if im fallin' in love.

haha ayat nak gedik!

nieta hassan said...

mungkin akan ada n mungkin x kan ada...
hahaha...
but....sem0ga jumpa larh 1 hr nanti..hehe...

ninie said...

deyyy ni lagi sorang.cuba kasi kata2 yang semangat sikit.

'akan ada tu satu hari nanti.bersabarlah'

haaaa baru panjang senyuman aku. :)

Najatun Khairiyah said...

mimie.

ninie said...

Ahjumma!
dah lama hidup ke?
aigoo~

 

Blog Template by YummyLolly.com