Thursday, July 1, 2010

saja nak mengutuk

siapa yang aku nak kutuk?erk aku rasa ayat yang sebagusnya bukan mengutuk.nak mengata je.kadang-kadang aku tak paham kenapa ramai sangat perempuan tergila-gila suka kat Justin Bieber.okay aku tak kisah la kau nak minat siapa pun kan.tapi ramai gila yang cakap dia sangat kacak.kacak ke?kenapa aku tak nampak kekacakkan dia.aku nampak dia macam perempuan la.serius masa mula-mula aku tengok gambar dia aku macam keliru.dia ni laki ke perempuan?nama laki muka macam perempuan.suara pun macam perempuan.bukan aku je yang cakap.kawan aku pun cakap macam tu.okay pasal suara tu tak kisah la.mungkin sebab dia budak lagi kot.suara tak pecah lagi.tapi aku dulu pernah assumed dia adalah pengkid.haha.tak percaya?tengok ni.


nampak tak nampak tak?
macam perempuan kan?
aku rasa pengkid kat kolej aku dulu lagi nampak muka jantan.


erk by the way sesiapa peminat justin bieber ni harap maaf.aku bukan benci dia.tade sebab pun aku tetiba nak benci kat orang.dan aku pun tak minat kat dia.cuma tertanya-tanya je.dia sangat mengelirukan fikiran aku.haha.

lagi satu mengikut pandangan aku muka justin bieber ni bukan muka jambu.muka jambu macam ni.

hah memang jambu habis!
grrrrrrrrrrrrrr...........


haha lepas ni aku rasa nak buat post pasal muka-muka orang la.macam seronok.tungguuuuuuuuuuu.......



4 orang cool komen:

Najatun Khairiyah said...

HALAMAK LU PAHAL NAK KUTUK DAFI GUA!
PLUS, ADA ORG CAKAP SUARA GUA MCM JUSTIN BIERBER LU PAHAL NAK KUTUK2 SEMUA RELATED DGN GUA.

DAH LAMA HIDUP KE BAI?

ninie said...

oh lupe pulak dafi ada peminat.
suara lu macam justin bierber?
asal tak jadi artis?

GUA HIDUP DAH 20 TAHUN BAI

yana said...

xminat ah justin bierber..budak2!haha

oh aku sgt suke ayat ko 'aku rasa pengkid kat kolej aku dulu lagi nampak muka jantan.'
o yeah 'akak' tu mmg nmpak cam laki! hahah

ninie said...

haha kau ingat tak bila dorang exam dia kene pakai baju kurung?
dengan rambut jantan tu.
lawak giler aku rasa.
lepas tu tutup muka dengan paper sebab malu.hahahaha

ISH TERKUTUK PULAK.
TAK BAIK TAK BAIK!

 

Blog Template by YummyLolly.com